مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:152024-01-03اقتصادي

برق پروژه ایران ال ان جی تامین شد


مدیر پروژه نیروگاه ایران ال ان جی از تامین برق پروژه ایران ال ان جی خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تامین برق این پروژه وجود ندارد و تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است.

- مدیر پروژه نیروگاه ایران ال ان جی از تامین برق پروژه ایران ال ان جی خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تامین برق این پروژه وجود ندارد و تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی لو در جریان بازدید خبرنگاران از این پروژه، در نشست خبری با بیان اینکه قرارداد این نیروگاه در سال 1387 منعقد شد که شامل پنج واحد گازی بوده که هرکدام به ظرفیت 162 مگاوات و دو واحد بخار هر کدام به ظرفیت 160 مگاوات است، اظهار کرد: در مجموع این نیروگاه به نام 1130 مگاواتی مشهور است.

وی با بیان اینکه پروژه های سیکل ترکیبی از بخش بخش گازی اجرایی می شود، گفت: بخش گازی این نیروگاه با نیروگاه های دیگر تفاوت دارد، یعنی دیزل ژنراتورها در مواقع اضطراری برای کارخانه ال ان جی توان می دهند.

مدیر پروژه نیروگاه ایران ال ان جی افزود: در این نیروگاه چهار دیزل 3.

3 مگاواتی قرار دارد که قدرت بالایی دارند، با اقداماتی که صورت گرفت توانستیم در سال 1391 واحد یک و دو گازی را به بهره برداری برسانیم و سنکرون کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق پروژه ایران ال ان جی تامین شد

برق پروژه ایران ال ان جی تامین شد